5 תשובות
יש טרנסגנדריות שלובשות גם מכנסיים
אל תכליל זה דבר ראשון
ודבר שני, אולי בגלל שחצאיות זה יותר נשי
ודבר שני, אולי בגלל שחצאיות זה יותר נשי
חצאית או שמלה זה יותר נשי
זה משהו שאף בן לא ילבד
זה משהו שאף בן לא ילבד
קודם כל לא כולן
דבר שני זה עניין של מה נוח לאותה אחת
דבר שני זה עניין של מה נוח לאותה אחת
2 הטרנסיות היחידות שאני מכיר רוב הזמן לובשות ג'ינס
באותו הנושא: