12 תשובות
ממש לא
כן
כן
מאוד
היא שרה יפה
פשוט לא הסגנון שלי
פשוט לא הסגנון שלי
כן
אחד הקולות היפים שיצא לי לישמוע
באמת.
לדעתי עם הקול שלה גם בחול היא יכלה להתפתח ולהצליח
אחד הקולות היפים שיצא לי לישמוע
באמת.
לדעתי עם הקול שלה גם בחול היא יכלה להתפתח ולהצליח
אנונימי
כן
ואני רציני אם מפיק טוב בחול היה לוקח אותה מלמד ומאמן
היא יכלה להוציא שירים ברמה לא פחות טובה מכל הזמרי פוזה האלה בחול
זה סתם שיר על הדרך שהיא ביצעה באנגלית ויצא פגז
יש לה את זה ובגדול
היא יכלה להוציא שירים ברמה לא פחות טובה מכל הזמרי פוזה האלה בחול
זה סתם שיר על הדרך שהיא ביצעה באנגלית ויצא פגז
יש לה את זה ובגדול
קישורים מצורפים:
אנונימי
בעיני לא ממש
...וואו...
אנונימי
וזה
קישורים מצורפים:
אנונימי
כן
באותו הנושא: