4 תשובות
הגנא
אנונימית
תלוי למה את יותר נמשכת. כל אחת ומה שמתאים לה.
לוחמה אלקטרונית זה הדבר שיפתח לך את העתיד בצורה בלתי נתפסת, היום מחפשים אנשים שיודעים להתעסק עם מחשבים, כי זה העתיד וההווה.
רק לוחמת איסוף קרבי!
את לא עושה בט''ש בכלל. את פשוט עושה את התפקיד שלך. אני יודע שמבחוץ זה נשמע יבש ומשעמם, זה בגלל שיש סיווג. אבל מבפנים, זה פי שתיים יותר טוב!
מה שעושים בחיל, זה ממש כמו מה שעושים ביחידה מיוחדת.