6 תשובות
אתה מבית ספר רמות במקרה?
שואל השאלה:
לא אבל מכיר את הבית ספר
לא אבל מכיר את הבית ספר
אנונימי
אה אז אתה גם מבת ים
תגיד לעצמך שאין לך ממה להילחץ גם אם לא תישן הרבה זה טיול ובאת להינות ויום או יומיים ללא הרבה שינה הם לא כאלו קריטים
אל תלחיץ את עצמך להירדם ופשוט תזרום
אל תלחיץ את עצמך להירדם ופשוט תזרום
מה עשית בסוף?
אנונימית
זה רק לילה אחד ועם כמה שזה מעצבן, אם תהנה בטיול, אתה תשכח את זה שהיה לך קשה לישון, יום אחרי תוכל להשלים שעות שינה
באותו הנושא: