6 תשובות
ירדתי מ5 ל4 יחל אז קל לי.
כי הם חןרשים על החןמר עד שהם מבינים אותו
אנונימית
זה לא באלי בקלות אני פשוט חורשת ממש. אחרי כל שיעור עוברת על מה שעשינו בכיתה. ותמיד מכינה שיעורים (5 יחל).
שואל השאלה:
אבל. איך.זה.בא.לך.בקלות.
איך. איך.איך
אבל. איך.זה.בא.לך.בקלות.
איך. איך.איך
אנונימית
חחח הגזמת עם האין לכם בעיות בחיים. וזה פשוט בא לי בקלות, כמו שלאנשים מקצועות אחרים באים בקלות.
אומייגד כל כך
כאילו הם איזה קוסמים
כאילו הם איזה קוסמים
באותו הנושא: