12 תשובות
שהם מתנשאים בדרך כלל
שהם מסיימים משפט בדרך תקנית.
HOH
ככה זה.
שואל השאלה:
אבל דווקא אחרי שאנ ירושם או שואל שאלה?
אנונימי
מסכים עם hoh, אני שם בדרך כלל נקודות כדי שזה יהיה תקני. כמו עכשיו.
^ ממתי להשתמש בסימני פיסוק הפך למתנשא? ככה כותבים בצורה תקנית.
שואל השאלה:
אבל הקטע שזה מעצבן שזה אחרי המשפט ולא בסיום המשפט שמים את הנקודה
אנונימי
שואל השאלה:
רושם משהו נואז במשפט שלי רושמים תנקודה
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא ששמים ישר חח שמים אחרי כמה זמן
אנונימי
שואל השאלה:
.
אנונימי
שואל השאלה:
כן חח כמו שעשיתי
אנונימי
שואל השאלה:
חחח לא באתר שמתכתב עם אנשין
אנונימי