12 תשובות
שהם מתנשאים בדרך כלל
שהם מסיימים משפט בדרך תקנית.
ככה זה.
שואל השאלה:
אבל דווקא אחרי שאנ ירושם או שואל שאלה?
אבל דווקא אחרי שאנ ירושם או שואל שאלה?
אנונימי
מסכים עם hoh, אני שם בדרך כלל נקודות כדי שזה יהיה תקני. כמו עכשיו.
^ ממתי להשתמש בסימני פיסוק הפך למתנשא? ככה כותבים בצורה תקנית.
שואל השאלה:
אבל הקטע שזה מעצבן שזה אחרי המשפט ולא בסיום המשפט שמים את הנקודה
אבל הקטע שזה מעצבן שזה אחרי המשפט ולא בסיום המשפט שמים את הנקודה
אנונימי
שואל השאלה:
רושם משהו נואז במשפט שלי רושמים תנקודה
רושם משהו נואז במשפט שלי רושמים תנקודה
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא ששמים ישר חח שמים אחרי כמה זמן
וזה לא ששמים ישר חח שמים אחרי כמה זמן
אנונימי
שואל השאלה:
.
.
אנונימי
שואל השאלה:
כן חח כמו שעשיתי
כן חח כמו שעשיתי
אנונימי
שואל השאלה:
חחח לא באתר שמתכתב עם אנשין
חחח לא באתר שמתכתב עם אנשין
אנונימי
באותו הנושא: