3 תשובות
שואל השאלה:
עכשיו היא אומרת שסיפרתי לכם לטובתי כדאי שתהיו בעדי
וגם אמרה שלא צחקה איתן רק דיברה איתן אם יש חיוך וצחוקים זה נקרא לדבר ולצחוק נכון זה לא משנה אם היא לא אמיתית איתן?
עכשיו היא אומרת שסיפרתי לכם לטובתי כדאי שתהיו בעדי
וגם אמרה שלא צחקה איתן רק דיברה איתן אם יש חיוך וצחוקים זה נקרא לדבר ולצחוק נכון זה לא משנה אם היא לא אמיתית איתן?
אנונימית
ברור שזאת צביעות
כן, זאת צביעות
באותו הנושא: