2 תשובות
למיטב ידיעתי רוב המשחקים נכתבים כיום בc או ב ++c אלו פשוט השפות היחידות ברמה גבוהה שהן מספיק יעילות (למרות שמשחקים פשוטים ניתן לכתוב בשפות מונחות עצמים טהורות כמו python או smalltalk. כמו כן, הapi של רוב מע"הפ נתון לרוב בc ובמקרים מסויימים ++c, ואני לא יודע על גרסת api של איזשהו מע"הפ שאינה כתובה באחת משפות אלה. כנ"ל לגבי ממשקים לחומרה (hal) כגון directx או opengl. למרות כל זאת נדמה לי שיש משחקים שכתובים בobject pascal על סביבת הפיתוח של borland delphi
נלקח מוואלה
נלקח מוואלה
תלוי, אתה רוצה להשתמש במנוע מוכן?
unity בדרך כלל מלווה בc#.
gamemaker מלווה בדרך כלל בשפה שלו gml אבל יש אפשרות לעשות משחק בלי לתכנת עי גרירה של פעולות קיימות.
unreal מלווה בc++ נראה לי.
אני לא זוכר עוד מנועים פופולאריים כרגע.
unity בדרך כלל מלווה בc#.
gamemaker מלווה בדרך כלל בשפה שלו gml אבל יש אפשרות לעשות משחק בלי לתכנת עי גרירה של פעולות קיימות.
unreal מלווה בc++ נראה לי.
אני לא זוכר עוד מנועים פופולאריים כרגע.
אנונימי
באותו הנושא: