7 תשובות
להפחית בהדרגה.
להפחית
בהדרגה
בהדרגה
תלוי בכל אחד.. אם את יכולה להוריד בבת אחת זה טוב ואם לא אז לאט לאט עד שתפסיקי לגמרי
סוכרים הם דבר שחשוב לגוף שלנו, להוריד את כמות צריכת החד סוכרים, שקלים לפירוק, יוריד באנרגיה שלך.
את צריכה להוריד את הסוכרים, אך להוסיף פחמימות, שהן גם רב-סוכרים, המזינים יותר והקשים יותר לפירוק.
עריכה: לא הבנתי למה מישהו נתן לי מינוס, אבל, שיהיה.
להפחית בהדרגה