4 תשובות
שואל השאלה:
יש מצב, אבל למה רק בנות?
יש מצב, אבל למה רק בנות?
אנונימי
אולי הן רואות את התשובות שלך ומעוניינות להכיר את הבן אדם שמאחוריי התשובות
שואל השאלה:
אני רואה גם הרבה בנים, אבל רק בנות כותבות
אני רואה גם הרבה בנים, אבל רק בנות כותבות
אנונימי
יש פה יותר בנות מבנים
אז הגיוני שיותר בנות כותבות לך
אז הגיוני שיותר בנות כותבות לך
באותו הנושא: