התחברות
הרשמה
אני עם מישהו בקטע כבר שבועיים ואנחנו רוצים לצאת היום בערב (לא פעם ראשונה) אבל גשום בחוץ לאיזה מקומות אפשר ללכת?
5 במרץ 2019, 16:15
בילויים
תל אביב
בילוי
2 תשובות
מסעדה / בר
מ
מה אתה עושה פה ילד
אפשר לסרט , מסעדה , אולי לקניון
מ
מה דעתכם על הכינוי שלי?
באותו הנושא:
כדאי לשלוח הודעה למישו שלא דיבר איתי כבר שבועיים?ואנחנו כביכול בקטע
הייתי אצל הקראש שלי ואנחנו כבר דיי בקטע ואנחנו דיי בקטע (בני 14
הכרתי מישהו מרשת חברתית אנחנו בקטע כבר 4 שנים
יש מישהו שאני בקטע איתו ועוד לא נפגשתי איתו. זה הולך לקרות עוד שבועיים בערך אבל הוא כבר שאל אותי אם אנחנו בייחד ועניתי
יש מישהו שאני אוהבת ואנחנו בקטע אחד של השני
אני בקטע עם מישהו ואנחנו מדברים כבר איזה שבוע וחצי
אני בקטע עם מישהו כמה חודשים וגיליתי אתמול שלפני שבועיים הוא התחיל לדבר עם מישהי וגם איתה הוא בקטע. מה לעשות?
יש מישהו ואנחנו בקטע אני מאמינה באלוקים שומרת כשורת צמה בצומות והוא אתאיסט חושבים שזה יעבוד ?
אם התנשקתי עם ידיד ואנחנו בקטע כבר איזה שבועיים ואנחנו מתנשקים ונפגשים מלא,
אני בקטע עם מישהו ודהתחלנו להפגש בשבועות הראשונים דברנו בהודעות די הרבה ועכשיו אנחנו עדין נפגשים ( אפילו עושים יותר..
אני בקטע עם מישהו דתי(אבל לא עד כדי כך) והיום אנחנו נפגשים להביא לו חיבוק?