3 תשובות
כשמשמיטים את הכדור זה אומר שאין לו מהירות התחלתית כלומר הוא יוצא ממנוחה, וכשזורקים זה עם מהירות התחלתית שזה מהירות הזריקה
השמטה זה שחרור כדור מהיד ללא הפעלת כוח נוסף כלומר: רק mg פועל עליו(נפילה חופשית מרגע השחרור מהיד) וזריקה זה כשזורקים את הכדור ומופעל על הכדור כוח mg וכוח חיצוני(יד) על הכדור בכיון שהוא נזרק אליו.
אוסיף לתשובה של מרגלית - יכול להיות מצב של זריקה אופקית בלבד ושוב המהירות ההתחלתית כלפי מטה היא 0....
באותו הנושא: