5 תשובות
לא אהבתי
יש סוגי מסגרות שהם יפים אצל אנשים מסויימים אבל זה לא יכול להיות יפה אצל אף בנאדם
יש סוגי מסגרות שהם יפים אצל אנשים מסויימים אבל זה לא יכול להיות יפה אצל אף בנאדם
לדעתי לא. אני פשוט יותר אוהבת משקפיים עם מסגרת מלאה, ובכללי אני לא ממש אוהבת את המשקפיים האלו ספציפית.
לדעתי לא, לא הטעם שלי
כןן מאוד חמודה
לא מתחברת..
מעדיפה משפקיים עגולות.
אבל כל אחד והטעם שלו
מעדיפה משפקיים עגולות.
אבל כל אחד והטעם שלו
באותו הנושא: