7 תשובות
שואל השאלה:
אצלי פתוח עד אחד עשרה בערך.. ובדרך כלל יש הרבה אנשים אצלנו בערב, אבל לצאת עכשיו זה קצת כזה מבאס
אצלי פתוח עד אחד עשרה בערך.. ובדרך כלל יש הרבה אנשים אצלנו בערב, אבל לצאת עכשיו זה קצת כזה מבאס
אנונימית
תחשבי על זה ככה. אם תצאי עכשיו ותחזרי עוד לא יודעת.. שעה? יהיה לך את כל שאר היום ולא תצטרכי לצאת. את תהיי שמחה בערב אם תלכי עכשיו.
כמו שאמא שלי אומרת עצלנים אמיתיים עושים הכל ישר כדי שאחרים כך הם יוכלו לנוח
כמו שאמא שלי אומרת עצלנים אמיתיים עושים הכל ישר כדי שאחרים כך הם יוכלו לנוח
עדיפות לערב גמאניי מתאמן רק בערב
אתאת מעדיפה שעה עם הרבה אנשים או בלי?
אני לא יודעת איך זה איפה שאת גרה.. אבל אצלי בחדר פתוח עד עשר
עד השעה שמונה יש שם מלא אנשים ואז הוא כמעט ריק.
אז לפי שעת העומס בחדר שלך ואיך את מעדיפה
אני לא יודעת איך זה איפה שאת גרה.. אבל אצלי בחדר פתוח עד עשר
עד השעה שמונה יש שם מלא אנשים ואז הוא כמעט ריק.
אז לפי שעת העומס בחדר שלך ואיך את מעדיפה
בערב יותר
מתי שבא לך.
שואל השאלה:
חח יצאתי עכשיי
חח יצאתי עכשיי
אנונימית
באותו הנושא: