6 תשובות
רק גלידה
לא נוגע בשום דבר אחר שם
נאגטס זה טעים ממש
ואת המשקה תפוחים הזה לילדים, כמו גרבר כזה... זה טעים אעאע
גלידת פיצוץ אהבת חיי
את הצ'יפס השמן (אני די בטוחה שקוראים לזה צ'יפס כפרי?) והטורטיות שלהם.
(הן ממש טעימות)
הגלידה הזו שיש בה אוראו וm&m שכחתי את השם מתנצלת
5 נאגטס, 2 רוטב חמוץ מתוק ולעיתים גם פוטטוס בינוני. לפעמים לקינוח גלידת סאנדי קרמל.
או
המבורגר מקרויאל בלי חמוצים ועגבניה, 2 רוטב חמוץ מתוק, ולעתים פוטטוס.

כן אני מאוד ספציפית.