18 תשובות
אני באה בלי סמל
חח לגמרי מסכימה מה הקטע ועוד באמצע השיעור להתווכח על זה ואנחנו נחכה עד שאתם תסיימו לריב לכם, ואני רוצה ללמוד -_-
אה לשאלה: כנראה בשביל לבזבז זמן בשיעור .-.
אה לשאלה: כנראה בשביל לבזבז זמן בשיעור .-.
מעצם זה שזה חוקים ומגביל את האדם, אנשים מתלוננים על זה... ולא משנה איזה חוק, טיפשי ככל שהוא יהיה.
החוקים בבית הספר הקודם שלי היו שאסור לי ללכת לשירותי הגברים, והייתי מתאפק מ5 בבוקר עד 8 בערב בגללם כי גרתי בתל אביב ולמדתי בירושלים
החוק לא תמיד צודק, גם בבית ספר
החוק לא תמיד צודק, גם בבית ספר
שואל השאלה:
החוק לא תמיד צודק אבל לא המורה קובעת אותם אם המורה מעירה לך שאתה בא בלי סמל היא מקבלת בראש בסוף
החוק לא תמיד צודק אבל לא המורה קובעת אותם אם המורה מעירה לך שאתה בא בלי סמל היא מקבלת בראש בסוף
אנונימית
המורה יכולה לדבר על החוקים עם ההנהלה כי יש לה יותר סמכות מאיתנו
שואל השאלה:
נכון אבל היא לא באמת תעשה את זה עם זה חוק מועיל לא יודעת איזה חוקים יש בבתי ספר שלכם אבל למשל אצלי יש חוק שאסור לשים את הטלפון בשולחן בזמן שיעור וזה צודק כי תלמידים יסתכלו בו ויכולים להשתמש
נכון אבל היא לא באמת תעשה את זה עם זה חוק מועיל לא יודעת איזה חוקים יש בבתי ספר שלכם אבל למשל אצלי יש חוק שאסור לשים את הטלפון בשולחן בזמן שיעור וזה צודק כי תלמידים יסתכלו בו ויכולים להשתמש
אנונימית
אבל יש גם חוקים לא צודקים ולא מועילים כמו החוק שאסר עליי ללכת לשירותים
שואל השאלה:
נכון אבל אפשר לבקש מהמורה לפנות להנהלה לא בכל בתי הספר אלו אותם חוקים
נכון אבל אפשר לבקש מהמורה לפנות להנהלה לא בכל בתי הספר אלו אותם חוקים
אנונימית
לא אמרתי שבכל בתי הספר אלו אותם חוקים, בבית ספר החדש שלי למשל אין את זה
אמרתי שזאת סיבה לגיטימית להתלונן למורה על החוקים בבית הספר
אמרתי שזאת סיבה לגיטימית להתלונן למורה על החוקים בבית הספר
כי זה משהו שיכול להציק+להקשות
וזה חל על כולם באותה המידה בדיוק בבית-הספר
לכן מנסים להילחם עם מה שמציק
וזה חל על כולם באותה המידה בדיוק בבית-הספר
לכן מנסים להילחם עם מה שמציק
שואל השאלה:
להתלוננן למורה זה לא תמיד פתרון ולא להתלוננן על הכל
להתלוננן למורה זה לא תמיד פתרון ולא להתלוננן על הכל
אנונימית
להתלונן על הכל לא נראה שיעזור ,
אני חושב שכדאי גם לערב עוד סמכות
הנקודה המהותית זה להביא לידיעתם למה משהו מפריע וברגע שידברו להגיון שלהם אז לעתים קיים יותר סיכוי לשנות
אני חושב שכדאי גם לערב עוד סמכות
הנקודה המהותית זה להביא לידיעתם למה משהו מפריע וברגע שידברו להגיון שלהם אז לעתים קיים יותר סיכוי לשנות
וגם להביא חלופה הגיונית
שואל השאלה:
נכון אבל יש ילדים בורים שמתלוננים סתם על חוק שעוזר למורה להעביר שיעור כמו שצריך והם מתלוננים כיאלו הם יודעים מה הם עושים
נכון אבל יש ילדים בורים שמתלוננים סתם על חוק שעוזר למורה להעביר שיעור כמו שצריך והם מתלוננים כיאלו הם יודעים מה הם עושים
אנונימית
במקרה הזה הסיכויים שלהם אבודים,
לא סתם ישנו דברים
חייב להיות בסיס הגיוני מאחורי זה
חשוב גם לבוא ממוקדים עם הדברים שבאמת חשובים (ופחות דברים זניחים)
לא סתם ישנו דברים
חייב להיות בסיס הגיוני מאחורי זה
חשוב גם לבוא ממוקדים עם הדברים שבאמת חשובים (ופחות דברים זניחים)
חשוב גם להסביר דברים על דרך ההפך,
וגם להסביר דברים מהמקום של : 'אם תשנו 1,2,3 זה יגרום ל 4,5,6
לדעתי יש דברים שאולי יכולים להיות איתכם יותר גמישים
וגם להסביר דברים מהמקום של : 'אם תשנו 1,2,3 זה יגרום ל 4,5,6
לדעתי יש דברים שאולי יכולים להיות איתכם יותר גמישים
שואל השאלה:
נכון למשל אצלנו היה חוק שאסור לבוא אם לק כהה בציפורניים ומלא בנות לא הבינו למה וזה היה ממש לא פייר פשוט החלטנו כל הבנות של החטיבה העליונה י,יא,יב לבוא עם לק שחור לראות אם יענישו את כולנו וכמובן שזה היה אחרי שביקשנו שיורידו את החוק הזה ובאנו עם לק שחור עד שההנהלה הסכימה כי זה חוק מאוד טיפשי ולא מועיל יש דרך להילחם בחוקים להתלוננן למורה לא עזר
נכון למשל אצלנו היה חוק שאסור לבוא אם לק כהה בציפורניים ומלא בנות לא הבינו למה וזה היה ממש לא פייר פשוט החלטנו כל הבנות של החטיבה העליונה י,יא,יב לבוא עם לק שחור לראות אם יענישו את כולנו וכמובן שזה היה אחרי שביקשנו שיורידו את החוק הזה ובאנו עם לק שחור עד שההנהלה הסכימה כי זה חוק מאוד טיפשי ולא מועיל יש דרך להילחם בחוקים להתלוננן למורה לא עזר
אנונימית
באותו הנושא: