10 תשובות
כן, בעבר ולצערנו גם כיום
יש עדיין במדינות עולם שלישי
אנונימית
עכשיו אנחנו במאה ה-21, לא ה-20
וכן זה נכון, בחלק מהמקומות בעולם (בעיקר הפחות מפותחים ומודרניים) זה ככה גם היום לצערינו :-/
כן, לצערנו
שואל השאלה:
שאלתי על פעם.
בעולם המערבי - האם היו משתמשים בנשים ברכוש? במאות ה- 20 , 19?
אפשר מקורות?
ה21* טעות שלי
שואל השאלה:
מקור??
כן
אנונימית
אתה יודע עכשיו אנחנו במאה 20.
בתקופת ימי הביניים אישה נחשבה ל"רכוש" עכשיו זה ממש לא ככה.
כן, בהרבה מדינות ומקומות היו נוהגים ככה