16 תשובות
תמיד
כן..
כן, הרבה פעמים..
ברור, אולי לא בצורה כזאת מוגזמת אבל כן
תמיד הרגשתי ככה עד שמצאתי את זה שאני מושלמת בעיניו. אני בטוחה שגם את תמצאי אותו! ❤
כן
כן
כל הזמן, אני חושבת שכל הבנות יותר טובות מימני
כן. כל הזמן.
כן. זו נורא מעצבן אבל צריך ללמוד לחיות עם זה שתמיד תהיה את זאת שתהיה טובה יותר עם בנים ובכלל
literally my life
לא.
כן
באותו הנושא: