16 תשובות
כן, הרבה פעמים..
ברור, אולי לא בצורה כזאת מוגזמת אבל כן
YBA
תמיד הרגשתי ככה עד שמצאתי את זה שאני מושלמת בעיניו. אני בטוחה שגם את תמצאי אותו! ❤
כן. כל הזמן.
כן
כל הזמן, אני חושבת שכל הבנות יותר טובות מימני
literally my life
לא.
כן
S&E
כן. זו נורא מעצבן אבל צריך ללמוד לחיות עם זה שתמיד תהיה את זאת שתהיה טובה יותר עם בנים ובכלל