9 תשובות
כל מה שאכפת לאנשים פה זה ורדים ולהיות משתמש בכיר...
וואי כל כך מסכימה עם כל מה שרשמת פה.
וגם האלה שבאים אלייך בטענות על זה שניסית לעזור. ?-?
וגם האלה שבאים אלייך בטענות על זה שניסית לעזור. ?-?
שואל השאלה:
לצערי אתה צודק ובכל זאת אני נותן לכם פרחים
אני באמת משתדל להיות נדיב
למרות שפוגעים בי בלי סוף
לצערי אתה צודק ובכל זאת אני נותן לכם פרחים
אני באמת משתדל להיות נדיב
למרות שפוגעים בי בלי סוף
אנונימי
אני לא יודע אם כפויי טובה זה המושג המדויק, אבל יש כאן הרבה אנשים שמתנהגים בצורה מגעילה, שופטים אנשים על כל מעשה סתם בלי לדעת את כל העובדות
מסכימה איתך לגמרי, אבל ככה זה כמו בכל מקום, יש אנשים טובים ויש אנשים פחות, אנשים נוטים לשפוט מהר מדי מבלי לנסות להשים את עצמם בנעליים של מישהו אחר
שואל השאלה:
נכון פשוט כואב לי
נכון פשוט כואב לי
אנונימי
גם לי קרו פה כמה קטעים... לא חסר.. למדתי לא לקחת ללב כי זאת המציאות ואני מודה על זה שאנשים כאלה לא קיימים במציאות העכשווית שלי.
שואל השאלה:
אבל זה עכשיו כואב לי.. :(
ואין לי בחיים מלא אנשים שיעודדו אותי
אבל זה עכשיו כואב לי.. :(
ואין לי בחיים מלא אנשים שיעודדו אותי
אנונימי
מוזמן לשתף בפרטי. (:
באותו הנושא: