6 תשובות
אתה לא כזה חד הייתי אומרת. מחזקת את זו שמעלי
אבי ואבי (abbie) אלו שתי שמות שונים.
בארה"ב שמעתי abbie, שזה קיצור של אביגיל. בארץ אבי זה קיצור של אברהם
אף פעם לא שמעתי על זה שיש שם כזה בארצות הברית
אבל זה החברה אין באמת דבר כזה שם של בת ושם של בן זה משהו שהחברה יצרה.
אבל זה החברה אין באמת דבר כזה שם של בת ושם של בן זה משהו שהחברה יצרה.
יש גם גבי
אנונימית
חחח למורה שלי קוראים ככה והוא שמן
אנונימית
באותו הנושא: