8 תשובות
אצבע שלישית זה שימושי :)
תתעלמי, היא בטח סתם מחפשת תשומת לב
שואל השאלה:
לא עשיתי לה כלום בכלל
אנונימית
גם לי זה קורה ואני לא יודעת מה רוצים מהחיים שלי אבל ההצעה הכי טובה שלי זה פשוט תתעלמי
תדברי איתה תגידי לה שזה לא נעים לך ותשאלי מה קרה אולי קרה משהו ובגלל זה היא ככה
שואל השאלה:
אבל אנחנו בכלל לא מדברות!
אנונימית
אז תגידי לה שזה מפריע לך ולא נעים ואם היא יכולה להפסיק עם זה
אולי זאת ההבעת פנים הרגילה שלה?
אולי היא מסתכלת עלייך כל הזמן כי היא רוצה להכיר או לדבר איתך?
אני חושבת שלא תמיד צריך לחשוב על זה כשלילי, תנסי להתחבר אלייה לדבר איתה קצת "היי" או שפשוט תנופפי לה לשלום בכל פעם שהיא מסתכלת עלייך ככה ואולי פשוט תשאלי אותה "הכל בסדר?".
או שפשוט תשאלי אותה למה היא מסתכלת עלייך כל הזמן.
אם באמת את יודעת שאין סיבה שהיא תשנא אותך כי אף פעם לא דיברת איתה או שלא עשית לה כלום אז אני לא חושבת שיש לה משהו נגדך.
באותו הנושא: