התחברות
הרשמה
להיות חברות שאחת בכיתה י ואחת ביב זה בסדר?
לא זוג אלא סתם חברות טובות
9 במרץ 2019, 14:48
כיתה
גביהה
4 תשובות
כן
U
Ultraviolence
כן למה לא
M
Made in Heaven
כן, גם לי יש חברות כאלה
B
Be yourself - תהיי עצמך
כן , אין שום בעיה בזה
~
~GoddessOfFire
באותו הנושא:
דחוף עזרה אני במועדון עם שתי חברות ואחת מהן רוקדת ושיכורה והשנייה
אני באה ממשפחה דתית ואחת החברות שלי אתאיסטית..
איך רומזים לחברה שלי שאני רוצה לעשות איתה בומרנג ליום הולדת שאחת מאיתנו נותנת לשניה נשיקה?
ראיתי באינסטגרם ילדה עם עין אחת חומה ואחת כחולה, וזה לא עדשה איך זה יכול להיות?
איך מסדרים את האוזניות שאחת קצרה ואחת ארוכה
איך יש לי שתי חברות אותו גובה ומשקל ואחת נראת יותר רזה מהשניה?
חברה שלי אומרת לי הרבה שאחת הסיבות שהיא איתי זה כי יש לי כסף
מי מכיר את הסדרה המצויירת הזאת עם שלוש בנות שאחת שיער כתום שאחת שיער בלונדיני שאחת שיער חום
יש לי חברות שהן תאומות ואחת הביאה מתנה בשם שתיהן
הצטלמנו כמה חברות ואחת מהן רוצה להעלות תמונה שיצאתי בה נורא ולא אכפת לה
כשעולים לתיכון בוחרים עם מי להיות בכיתה עם איזה חברות כמו שעולים לחטיבה אז בוחרים?