4 תשובות
כן הגיוני
ואם את מרגישה שאת דלוקה על מישהו כבר כמה חודשים אז יש מצב שזאת התאהבות
בהצלחה :)
אממ הגיוני שנדלקת עליו... שמחה בשבילך שזה הדדי :)
מניחה שהתאהבות זה לטווח הרחוק
מאוהבת זה אם ההדלקות נשארת לכמה חודשים.
כן זה הגיוני
באותו הנושא: