8 תשובות
אוי...
מזעזע
לא כל המוזיקה הישראלית היום היא כזאת, יש מוזיקה הרבה הרבה יותר טובה
אוי אוי אוי
שואל השאלה:
העיקר זה הכסף.
לשים חשפניות בנות 16 וautotune, ובום!
מוזיקה
אנונימית
פשוט המוזיקה הזאת יותר במיינסטרים כי היא "נשמעת יותר טוב לאוזן" של הישראלים ומלא זמרים כבר לא מתעסקים במילים וסתם זורקים מילים לאוויר רק כדי שזה ישמע טוב
שואל השאלה:
mayner ^^^^
נכון אבל אצלינו מעריכים רק את חסרי הכישרון
אנונימית
הם לא בנות 16 הם הרבה יותר גדולות, השיר ממש מזוויע
שואל השאלה:
אני אומרת בכללי
וגם יש לא מעט בנות 16 פחות או יותר שחושבות שהן זמרות בגלל שיש להם מספר עוקבים גדול
אנונימית