4 תשובות
אוי צמתי 4 ימים ועמדתי בזה. ומאז את בטח תרגישי רע, אבל למה שלא תשתי מים?
אנונימית
3 ימים אני יודעת כי כשאמא שלי הייתי קטנה היה להם ברוסיה צום של 3 ימים והיא הרגישה בסדר ביומיים הראשונים ואז ביום השלישי בגלל שהיא שיחקה הרבה בחוץ היא פשוט התמוטטה.
שלושה ימים
לא לא לא חייבים מים כל היום