19 תשובות
לא 0-0
יש חסרי טקט שיעשו את זה. לא אני כמובן
שואל השאלה:
והייתם שואלים את זאת שהכרתם אם היא והשנייה חברות טובות טובות?
והייתם שואלים את זאת שהכרתם אם היא והשנייה חברות טובות טובות?
אנונימית
אולי. וגם אם כן רק ברגע של זרימה ופתיחות כזה
שואל השאלה:
למה הוא שאל אותה כמה פעמים? הןא שאל אותה פעמיים אם אנחנו חברות טובות
וגם שהם נפגשו רצה לספר לה מה היה באותו יום מה ישלו? זה היה חד פעמי כולה
למה הוא שאל אותה כמה פעמים? הןא שאל אותה פעמיים אם אנחנו חברות טובות
וגם שהם נפגשו רצה לספר לה מה היה באותו יום מה ישלו? זה היה חד פעמי כולה
אנונימית
משהו מוזר אולי באלו עוד פעם או שהוא בקטע שלך
שואל השאלה:
יצאתי עם אח שלו... אולי זה קשור?
יצאתי עם אח שלו... אולי זה קשור?
אנונימית
אולי הוא מקנא?
שואל השאלה:
מי מקנא ועל מה
מי מקנא ועל מה
אנונימית
הוא מקנא באח שלו בגללך
שואל השאלה:
יצאתי עם אח שלו ושנפרדנו ראיתי את הבחור הזה שהשאלה עליו וכנראה התקרבתי אליו יותר מדיי
יצאתי עם אח שלו ושנפרדנו ראיתי את הבחור הזה שהשאלה עליו וכנראה התקרבתי אליו יותר מדיי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא מבינה למה הוא רצה לספר לחברה שלי מה היה באותו היום הזה ולמה הוא שאל אותה כמה פעמים אם אנחנו חברות ממש טובות
אבל אני לא מבינה למה הוא רצה לספר לחברה שלי מה היה באותו היום הזה ולמה הוא שאל אותה כמה פעמים אם אנחנו חברות ממש טובות
אנונימית
משהו מוזר. תנסי לברר אצלה
שואל השאלה:
מה לברר? היא לא אומרת כלום
אבל מה דעתך? הוא ככה כי הוא בהלם עדיין שהתקרבתי אליו אחרי שיצאתי עם אח שלו? או כי הוא בקטע שלי?
מה לברר? היא לא אומרת כלום
אבל מה דעתך? הוא ככה כי הוא בהלם עדיין שהתקרבתי אליו אחרי שיצאתי עם אח שלו? או כי הוא בקטע שלי?
אנונימית
נראה לי כי הוא בקטע שלך
אם את חברה ממש טובה שלה את צריכה לספר לה שהיה לך משהו עם החדש שלה.
לא הוא צריך לספר לה.
לא הוא צריך לספר לה.
שואל השאלה:
היא יודעת את זה
אבל הוא מזכיר את זנ הרבה
היא יודעת את זה
אבל הוא מזכיר את זנ הרבה
אנונימית
אז מה את מתייחסת לזה אחותי
בנים זה עם מטומטם
או שהוא מנסה לגרום לה לקנא בזה שהוא היה גם איתך או שהוא בקטע שלך
ואם הוא בקטע שלך ודבק אליה במקום לדבר איתך זה רק מראה כמה הוא עלוב.
קיצור אל תתני לו יחס כפרה הכל טוב
בנים זה עם מטומטם
או שהוא מנסה לגרום לה לקנא בזה שהוא היה גם איתך או שהוא בקטע שלך
ואם הוא בקטע שלך ודבק אליה במקום לדבר איתך זה רק מראה כמה הוא עלוב.
קיצור אל תתני לו יחס כפרה הכל טוב
שואל השאלה:
אולי הוא ככה כי הוא חושב שזה לא בסדר מה שעשיתי? כי בכל זאת הייתי עם אח שלו נכון?
אולי הוא ככה כי הוא חושב שזה לא בסדר מה שעשיתי? כי בכל זאת הייתי עם אח שלו נכון?
אנונימית
באותו הנושא: