5 תשובות
בשבילי זה ממש לא כי אני משקיעה
לדעתי זה לא מפדח.
אני אישית אומרת לחברות שלי שלא יתנו לי כי אין לי כוח לכל המשלוחים האלה.
אני אישית אומרת לחברות שלי שלא יתנו לי כי אין לי כוח לכל המשלוחים האלה.
וואי כן.
לפחות לי, עם כמה שאני משקיעה אני תמיד כזה מגיעה ומתפדחת אם זה לא מספיק.
(חוסר ביטחון משווע)
לפחות לי, עם כמה שאני משקיעה אני תמיד כזה מגיעה ומתפדחת אם זה לא מספיק.
(חוסר ביטחון משווע)
לא זה לא מפדח
לי לא מפדח , אני משקיעה ממש כל שמה
באותו הנושא: