3 תשובות
חודש גג
תלוי באיזה כתה את אם את ביב עוד איזה חודש אבל אם את ביא אז רק בסביבות אוקטובר נובמבר יפתח לך השאלון
שואל השאלה:
אני ביב' ועשיתי כבר יום המא"ה ועוד לא קיבלתי
אני ביב' ועשיתי כבר יום המא"ה ועוד לא קיבלתי
אנונימית
באותו הנושא: