7 תשובות
כן, בשביל האווירה הפורימית נותנים הפתעות באנונימיות אחד לשני
אין
כן יש אצלנו
אנחנו שחכנו לעשות כי היה לנו לחץ בלימודים וזה אז המחנכת שלנו אמרה שיעשו לנו אחרי פורים...
כי פורים
בתקופה הזאת של פורים יש אצל הרבה, אצלנו אין.
יש אצלנו, וכן זה לכבוד פורים.