8 תשובות
הגיוני, לא כולם אוהבים את ההורים שלהם במידה שווה (גם אני לא).
כן אני אוהבת את אמא יותר מכולם חחח
כן
כן
ילדה של אבא
כמוני
ילדה של אבא
כמוני
הגיוני
כן
כן.
כן, אצל כל אחד זה אחרת.
באותו הנושא: