15 תשובות
סיימתי ביהס
87, אבל כולם מוצדקים.
נראה לי 50 ומשהו.
למזלי כמעט כולם ממחצית א' ורובם מוצדקים אז כבר עברתי את זה.
לא סופרים אצלנו חיסורים אבל יש לי הרבה
בסביבות ה 80, זה מזעזע.
אוליי 50
מחצית א 82 מחצית ב 55..
80 יאי
135 חחח אבל זו מסיבה רפואית
אנונימית
111):
50 ו12 מוצדקים ואמורים להצדיק לי עוד אני מחכה שהמחנך הגאון שלי יאשר אותם כבר
26 המחצית 81 בכללי
103