15 תשובות
לא סופרים אצלנו חיסורים אבל יש לי הרבה
בסביבות ה 80, זה מזעזע.
אוליי 50
מחצית א 82 מחצית ב 55..
נראה לי 50 ומשהו.
למזלי כמעט כולם ממחצית א' ורובם מוצדקים אז כבר עברתי את זה.
למזלי כמעט כולם ממחצית א' ורובם מוצדקים אז כבר עברתי את זה.
26 המחצית 81 בכללי
80 יאי
135 חחח אבל זו מסיבה רפואית
אנונימית
21
111):
50 ו12 מוצדקים ואמורים להצדיק לי עוד אני מחכה שהמחנך הגאון שלי יאשר אותם כבר
87, אבל כולם מוצדקים.
סיימתי ביהס
103
באותו הנושא: