15 תשובות
לא סופרים אצלנו חיסורים אבל יש לי הרבה
בסביבות ה 80, זה מזעזע.
אוליי 50
מחצית א 82 מחצית ב 55..
נראה לי 50 ומשהו.
למזלי כמעט כולם ממחצית א' ורובם מוצדקים אז כבר עברתי את זה.
26 המחצית 81 בכללי
80 יאי
135 חחח אבל זו מסיבה רפואית
אנונימית
111):
50 ו12 מוצדקים ואמורים להצדיק לי עוד אני מחכה שהמחנך הגאון שלי יאשר אותם כבר
87, אבל כולם מוצדקים.
סיימתי ביהס
103