יש מורה אחד שלאחרונה לא באתי להרבה שיעורים שלו מסיבות מוצדקות
אבל היום פשוט לא התעוררתי בזמן ואם אתחיל להתארגן עכשיו ולצאת זה יהיה גם 2 חיסורים וגם איחור לדעתכם לזה לגיטימי לשלוח לו הודעה על זה שהתעוררתי הפעם מאוחר ושאני מתנצלת ? (הוא מוריד ציון על היעדרויות)