5 תשובות
שואל השאלה:
אם היא לא מדברת איתי זה קשור אליי.. בכל מה שקשור לאחרים אנחנו תמיד מספרות אחת לשניה...
אבל תודה בכל מקרה!! ;)
אם היא לא מדברת איתי זה קשור אליי.. בכל מה שקשור לאחרים אנחנו תמיד מספרות אחת לשניה...
אבל תודה בכל מקרה!! ;)
אנונימית
אז תנסי לחשוב מה עשית אולי שעלול לפגוע בה, תצחקי לה, תגידי לה שהיא חשובה לך מאוד ואת לא אוהבת לראות אותה ככה.
תשאלי אם זה קשור אליך, וגם אם לא, תנסי לעזור לה
שואל השאלה:
ניסיתי. היא אומרת לי שזה לא משנה והכל בסדר. (אני מכירה את הבסדר הזה שלה ואני יודעת שקרה משהו והיא עצבנית עליי...)
ניסיתי. היא אומרת לי שזה לא משנה והכל בסדר. (אני מכירה את הבסדר הזה שלה ואני יודעת שקרה משהו והיא עצבנית עליי...)
אנונימית
פשוט תדברי איתה, יכול להיות שזה בכלל לא קשור אליך והיא במצב רוח רע..
באותו הנושא: