6 תשובות
זה כולה קראש אחותי.
יבואו עוד המון כמוהו.
אם הוא עושה לך כל-כך רע, תגידי לו את זה או שתעברי למקום רחוק ממנו.
זה כבר לא קראש..זאת אהבה(:
ואני מכירה את זה.הייתי במצב שלך אחרי שמי שאהבתי וחברה שלי נכנסו לזוגיות...זה שבר אותי והייתי בדיכאון הרבה זמן. אבל התרגלתי למצב ואני פשוט נותנת לזמן לעבור.
מה הקטע שלך עם הקראש ? כאילו מה המצב ביניכם ?
שואל השאלה:
הוא לא מודע לקיום שלי^
אנונימית
אז תגרמי לו לשים לב אלייך !
תנצלי את הזמן כל עוד הוא פנוי אחרת יהיה מאוחר מדי.
תשלחי לו הודעה או שאם את מרגישה שזה ישיר מדי תנסי לגרום לו לשים לב אלייך.
הוא בכיתה שלך ?
שואל השאלה:
הוא לא יתאהב בי בחיים.. אני מכוערת הוא חתיך הוא מקובל אני לא.. אני אני כלום ^ אני אפס
אנונימית
כולם אומרים את זה, תנסי לדבר איתו פשוט, אם הוא יגיד לא אז הוא לא שווה אותך, זה הכול.
Zid