3 תשובות
יש לי והוא מושלם
לי יש ולא כזה שווה את הכסף
לידידים שלי יש תאייפון הזה
אחלה של טלפון, אני פחות מתחברת..מעדיפה אייפון 8 פלוס
אחלה של טלפון, אני פחות מתחברת..מעדיפה אייפון 8 פלוס
באותו הנושא: