12 תשובות
כן
כי למה לא ? אני אדם נחמד נחמד , רק תנו לי צ'אנס ואני אוכיח לכם את זה
לא כי אני גרועה בכל מובן אפשרי
לא כל כך
כל דבר טוב שקורה לי אני הורסת אותו.
לא במיוחד, פשוט לא מחבבת את עצמי.
כן
כי אני אוהבת את עצמי
אין בי שום דבר רע
כן כי אם אני לא אוהב את עצמי אחד אחר לא יאהב
לא ככ כי אני מרגישה שמשהו דפוק בי.
הרבה אנשים אמרו לי שאני יצירתי, מוסרי, אינטיליגנט, ועצמאי, שאלה תכונות שאני מאוד מעריך. אני מניח שכן.