59 תשובות
חחח כן את הכי מכוערים גם
אני כל הזמן. למה לא?
זה לא שיש לי חבר או משהו
לא כי כל התחתונים שלי זה מיני כאלה אבל כן יש לי כמה זוגות ישנים שאני שומרת רק למחזור חחח
אנונימית
fre sha voca do גם אם יש חבר זה בסדר ללבוש תחתוני סבתא (:
אנונימית
חח וואי כן חשבתי אני היחידה
אנונימית
האמת שלא
כן
גם את המכוערים
לא, ברזילאי, אבל את המכוערים שלא אכפת לי שיתלכלכו
לא, ברזילאי
כל החיים שלי אני לובשת תחתוני סבא..

זה כיף
לא
למה רק במחזור?
לא אני שמה טמפונים אז אני יכולה להיות עם חוטיני גם במחזןר
כרגע אנח במחזור, ואני פשוט לובשת רגילים עם תחרה.
כשאין לי כוח לבחור במחזור, אז אני פונה להכי נוח- תחתוני סבתא :)
לא
רק כשאני אהיה סבתא אני אלבש תחתוני סבתא
תאמת אני לובשת חוטיני עם איזה שלושה פדים
תחתונים רגילים
אמ לא...
חח חשבתי שאני היחידה יואו
אנונימית
לא?
השאלה הזו גרמה לי לצחוק משום מה...
וכן..חופשיי
אלא מה?
אבל רק במחזור חחח
אנונימית
וואוו כןן!!! זה פשוט גאוני
כן וגם רצוי שחורים
אני שמה תחתונים בלי תפר שאני יוצאת, ואם אני בבית אז תחתונים רחבים יותר
לא
לא...
יש לי כמה תחתוני ביקני שחורים למחזור
אנונימית
חחח כל כך כן
always
למה אתן לובשות ביקיני במחזור?!
אנונימית
לא כי אין לי לול
יש לי רגילים
לא
לא תמיד
כן. קוראת להם תחתוני מחזור. (:
לא אבל את המכוערים
אנונימית
כן
MLE
גם וגם ברזילאי
מה זה תחתוני סבתא?
הכוונה תחתונים נורמלים ולא חוטני?
אנונימית
רגילים
אני לובשת חוטיני גם במחזור כי אני שמה טמפונים
כל החיים אני עם תחתוני סבתאא
אנונימית
אני שמה פשוט תחתונים רגילים
תחתונים רגילים
אני שמה תחתונים רגילים רק שחורים ויש לי מלא שחורים
ברור הכי נוח
אני שמה תחתון ביקיני אבל באופן כללי, לא רק במחזור..
אנונימית
תחתוני בוקסר חחח
לא, אצלי שהתחתונים שיהיו בעיקר שחורים
אנונימית
לא רק
לא, כי זה קצת מנפח..... חחח
כן וואי הכי גדול הכי נח
אנונימית
בטח