7 תשובות
לא כל כך נורא
אם פספסת חומר תבקשי מחברה ותשלימי אותו
אני עושה את זה מלא
אם פספסת חומר תבקשי מחברה ותשלימי אותו
אני עושה את זה מלא
לא נורא אבל תשלימי אחר כך
איזה כיתה את
שיעור אחד זה לא נורא.. תשלימי אחר כך מחברה את מה שהפסדת
לא נורא אבל תשלימי
בקטנה
זה לא נורא הרי את יכולה להשלים את השיעור הזה מחברים שלך אחרי המחזור
באותו הנושא: