7 תשובות
לא כל כך נורא
אם פספסת חומר תבקשי מחברה ותשלימי אותו
אני עושה את זה מלא
לא נורא אבל תשלימי אחר כך
איזה כיתה את
שיעור אחד זה לא נורא.. תשלימי אחר כך מחברה את מה שהפסדת
לא נורא אבל תשלימי
זה לא נורא הרי את יכולה להשלים את השיעור הזה מחברים שלך אחרי המחזור