התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על עסקת גלעד שביט?

17 במרץ 2019, 15:35
גלעד שליטדעות גולשיםחוות דעת    
3 תשובות
כנראה בגלל שהוא שמאלני
T
The coolest person ever
שואל השאלה:
למה כפוי טובה?
אנונימית
כפוי טובה היה צריך להשאיר אותו שם
אנונימי
באותו הנושא:
עסקת גלעד שליט הייתה החלטה נכונה לדעתכם?
איך שחררו את גלעד שביט?
גלעד שליט תמורת אלף מחבלים הרבה כועסים על העסקה אולי תהיו בשבי 5 שנים ואז תרצו להתשחרר מי חושב כמוני
מה אתם חושבים על עדי ביטי?
עסקת גלעד שליט
אתם חושבים שאבא של עדי ביטי הוא אשם או לא?
אתם חושבים שאבא של עדי ביטי הוא אשם או לא?
סוכנות "שביט הפקות" (שביט רביבו) אמינה?
אתם מתחרטים על עסקת שליט?
אם אני מדברת בפרטי עם מישהו על עסקת סמים ידעו את זה?
מה אתם חושבים על הסיפור של גלעד שליט ?