3 תשובות
גם אני, אני מעדיפה הרבה יותר את השייקים האלו שאני בוחרת מה לשים בפנים. ריבר סתם אוברייטד
שתיתי רק שלוק אחד מריבר של אח שלי פעם אחת
כנראה