3 תשובות
גם אני, אני מעדיפה הרבה יותר את השייקים האלו שאני בוחרת מה לשים בפנים. ריבר סתם אוברייטד
שתיתי רק שלוק אחד מריבר של אח שלי פעם אחת
כנראה
באותו הנושא: