2 תשובות
ממהפכת הידע והוגי דעות שאמרו לאנשים לחשוב בעצמם ולא לזיבולים של האצולה והכנסייה
ואז כל המעמד השלישי (95% מהאזרחים) התהפכו על השלטון וזו הייתה המהפכה
- הבדל משמעותי במעמדות. המעמד השלישי היה נחות וזעק לשינוי
- למעמד השלישי היה המון חובות ופחות זכויות והמעמדות הגבוהים חיו על חשבונם
- הם שמעו על הנאורות (לא זוכרת מאיפה) והתחילו לדבר על זה והבינו שגם הם יכולים לשנות את מצבם
(תאמת שלא זוכרת אם השינוי היה בגלל הנאורות או האמנציפציה. הגיוני לי שהנאורות ._.)

ואז הייתה את אסיפת המעמדות שחוללה שינוי וכולי
אנונימית