2 תשובות
תאמיני לי זה אפשרי, גם לי היה קשה בהתחלה. זה אקורדים קשים יחסית להתחלה אבל בסוף זה יזרום
חח כולם מתקשים בזה בהתחלה, לגיטימי לגמרי.
תתאמני על זה ובסוף תצליחי, זה הכל עניין של תרגול.
תתאמני על זה ובסוף תצליחי, זה הכל עניין של תרגול.
באותו הנושא: