4 תשובות
לא כולם אבל זה כדי להרשים..פוזות.
כי מרגישים בנוח, כיף עם חברים וזו סוג של תחושת שטות כזאת שרק איתם אפשר להבין.
לצאת גבר כמובן
פוזות לצאת גבר