5 תשובות
אפילו יותר מבסדר!
כל הכבוד על התושייה והעזרה.
כל הכבוד על התושייה והעזרה.
כן
לא. זה מעשה מרושע ונבזי.
שיהיה לה? יפה מאוד מצידך.
זה כל כך מתוק מצדך. המחווה הקטנה הזאת יכולה להיות האור של היום הקשה והחשוך שעובר עליה. כל הכבוד לך!
באותו הנושא: