5 תשובות
ראיתי את השאלה שהבחור כתב לך על הגיל,
תתעלמי פשוט, אל תתני יחס לכל שטות כזו, תהיה בטוחה בעצמך וזה הכל.
שואל השאלה:
אבל הרבה פעמים יורד לי מהביטחון. אני בוגרת...אבל לפי דעתם אני עדיין ילדה קטנה.
אני כל כך מבינה אותך, אני תמיד מנסה להגן על אנשים שצוחקים עליהם ומזלזלים בהם בגלל הגיל.. אפילו אם הם בני 7 או 5. כי אני מבינה איך זה מרגיש וחיה עם ילדים בני 6-14 כל יום, והם כל כך חכמים ובוגרים שזה בושה איך שמתנהגים אליהם
תתעלמי פשוט, תאהבי את עצמך כמו שאת.
תמיד יהיה מישהו שמבוגר ממך, או ינסה להתנשא עלייך בגלל זה, פשוט צריך להתעלם מעקיצות מסוימות, ולפתח ביטחון.
שואל השאלה:
זה קורה לי כל הזמן!...בסופר, באתר, בטלפון...מה הקטע?..
באותו הנושא: