5 תשובות
ללמוד יותר(?)
להתעודד , אני קיבלתי 15 בספרות
ללמוד, להשקיע, לעשות חזרות, כל יום להקדיש שעה למקצוע שאת מתקשה בו
לתת פוש אחרון, רוב הסיכויים שעברת את הרוב, אם תשקיעי עכשיו לא תצטרכי לשבת כמו מסכנה בגיל 21 ולהשלים ותוכלי לטייל כמו כולם בחו"ל
סיימתי עם בגרות מלאה על ציונים של 60-70-80 ואף אחד לא מת ... פשוט תלמדי עם חברים או משהו, או מקסימום תשפרי בעתיד. העיקר בגרות מלאה, זה מה שחשוב.
באותו הנושא: