11 תשובות
זה בערך הסימן המובהק ביותר ללהעיף אותה קיבינמט
לא חח
דווקא סבבה לי
במיוחד אם אני לא בקטע
אנונימי
ממש לא
לי אין בעיה, ידידות קוראות לי אחי
לא, וזה לא קשור אם אותו בחור בעיניין שלכן או לא
אף אחד לא אוהב לשמוע שהוא עמוק בתוך הפריינדזון ושמשהי לא נמשכת אליו, אפילו אם יש לו חברה
ממש. לא חחח
מסתבר שהם שונאים את זה
M A
ידידים שלי אמרו לי שלא :(