התחברות
הרשמה
מישהו פה עשה אקסטרני לבד ויכול להסביר לי איך הוא עשה את זה אני כבר משתגע
21 במרץ 2019, 15:24
אקסטרני
בגרויות
עשה זאת בעצמך
תשובה אחת
אני לא עשיתי כי אני בכיתה ח..
"
"אלירן סבג למה ככה חזק?"
באותו הנושא:
לא טוב לי בבית הספר, יש פה תלמידים אקסטרניים שעברו לאקסטרני ויכולים להסביר אייך זה הולך?
מישהו יכול להסביר להסביר לי מה רע בהתבוללות?
זאת חידה שלא הצלחתי לפתור, מישהו שיודע את התשובה ויכול להסביר לי?
מהו בית ספר אקסטרני - מה זה נקרא בית ספר אקסטרני?
מישהו פה עשה אקסטרני באופן עצמאי לבד ויכול להסביר לי איך הוא עשה את זה וכמה זה קשה?
היי יש פה מישהו /מישהי שניגש/ת ל5 יח אנגלית לספרות f אקסטרנית??
מישהו יכול להסביר לי קצת איך בתי ספר אקסטרניים עובדים? (נראלי ככה קוראים להם)
מישהו יכול להסביר לי איך דבר כזה יכול להיות?
מישהו יודע איך לשרוק חזק בלי אצבעות ויכול להסביר לי איך עושים את זה?
אם אני אלך לתיכון אקסטרני אני יכולה לסיים את הבגרויות כבר בי'?
מישהו פה עבר את המבחן לקורס מדא ויכול להסביר קצת על המבחן?