תשובה אחת
לא, יש להם מערכת לימודים אחרת. מה שיפה בארץ זה שהתעודת בגרות הישראלית ברמה של תקן עולמי ויש לזה איזה שהוא שם ששכחתי כרגע אבל טכנית את יכולהללכת עם תעודת בגרות ישראלית ולהתקבל לאוניברסיטה בארצות הברית נגיד כאילו שסיימת בגרות שמה