15 תשובות
את תרזי אבל תהיי גם מאד חלשה
זה לא בריא, תאמיני לי. זה סתם גורם לכאבי ראש וסחרחורת
כן
אני שוקלת לעשות את זה גם
אנונימית
את תראי אבל זה ממש ממש לא בריא
*תרזי
שואל השאלה:
כרגע אני מרעיבה את עצמי לגמרי ואני לא מרגישה כלום אז משהו אחד ביום אפילו יהיה יותר טוב
תודה לכם:)
אנונימית
אל תרעיבי את עצמך! זה לא שווה את זה!
תעשי ספורט כל יום אל תלכי בדרך הקלה

הדרך הקלה היא ךפעמים הדרך הארוכה
הדרך הקשה יותר קצרה
תרזי אבל את תרגישי חלשה ותרצי לישון כל הזמן, את חייבת לתת לגוף שלך את מה שהוא צריך את יכולה להפסיק לגדול אפילו ממליצה לך לא לעשות את זה ולחפש שיטה אחרת
בהצלחה לנו
אנונימית
אל תרעיבו את עצמכם זה לגמרי לא שווה את זה!!!
אל תרעיבי את עצמך. אני לא אכלתי כלום היום חוץ מעוגיה אחת בבוקר ואני מתכננת לאכול קצת עוד מעט. את לא מרגישה כלום אבל ברגע שתתחילי עם זה ההתעסקות שלך תהיה במשקל כל הזמן ולא תצליחי להפסיק. תאכלי משהו עכשיו, אם את עוברת ממצב של הרעבה בטווח ארוך למצב של לאכול תתחילי בהדרגה.
את תיהיי בסכנה בריאותית
מניסיון, המחזור שלך יהיה לא סדיר, את תקפאי ותהיי חלשה
לא מניסיון, יהיו לך התקפי ודומי לב בגיל צעיר יותר
בהצלחה בלדפוק לעצמך את הבריאות ולהעלות את הסיכון שלך להתקף לב רק בשביל להוריד משקל שממילא יחזור שבוע אחרי זה.
אנונימית